Sign in to follow this  
DK-nylons

Nylons I Danmark

14 posts in this topic

Det ville være rart at høre om - især kvinders- holdning til rigtige nylonstrømper. Kom med dine kommentarer her.

Der er øjensynligt ikke danske kvinder her inde. Og sikkert også kun ganske få som bruger strømper. Øv. Men min kone gør næsten hver dag. Jubii. Har ikke set hende i strømpebukser i 11 år nu

Hej AlexA og andre.

Fik ikke lige set jeres indlæg om strømpebrug i DK, så vi fik i stedet startet en ny tråd. Dejligt at høre at der er andre kvinder i DK der bruger stømper. Vi har talt lidt om i hvor høj grad andre kvinder holder det hemmeligt for veninder, bekendte og i det halv- eller hel offentlige rum, st de bruger stømper f.eks. når der prøves tøj, i omklædningen eller under indkøb?

Hilsen fra

Kgs Lyngby

Hej AlexA og andre.

Fik ikke lige set jeres indlæg om strømpebrug i DK, så vi fik i stedet startet en ny tråd. Dejligt at høre at der er andre kvinder i DK der bruger stømper. Vi har talt lidt om i hvor høj grad andre kvinder holder det hemmeligt for veninder, bekendte og i det halv- eller hel offentlige rum, st de bruger stømper f.eks. når der prøves tøj, i omklædningen eller under indkøb?

Hilsen fra

Kgs Lyngby

Hejsa.....vi er et par i 40erne hvor kvinden ofte går i rigtige strømper og hofteholder under nederdel eller kjole........ Vi holder det hemmeligt, men tager ofte på tur hvor frække fotos tages offentlige steder hvor hun lyfter lidt op så herlighederne kan ses! Vi er lidt på udkig efter ligesindede hvor det holdes på et plan uden sex

H og O

Endelig er der liv i denne tråd igen. Tænkte om der er ved at være stemning for at mødes en dag i stil med den måde det gøres på i England. Ved ikke hvor de forskellige bor, men en café eller lign i Kbh eller nord for, kunne da være en mulighed.

Hvad er der interesse for? Skriv endten her i tråden eller til vor mail under profilen

Mvh

C & N

:D hey... endelig svar! Det kunne være rigtig sjovt at mødes ude et sted, men vil selvfølgelig først lige have lidt indblik i hvem det er vi skal mødes med...

Vi har meget strenge krav til fuldstændig fortrolighed og respekt for hinandens holdning til billederne der bliver taget....

Lad os høre nærmere.... :unsure: ...

Skal vi bestille bord til 2, 4 eller flere???? B)

Håber på snarligt svar, det er jo forår og kanon vejr... :P

Mange hilsner

O+H

Jeg tror på at de er mange kvinder i Danmark der bruger rigtige strømper, ud fra udbudet at dømme i butikkerne,

så må der sælges en del strømper til holder og ikke "kun" hold up´s

Ellers ville butikker og stormagasiner vel ikke have så stort et udvalg, selvom det jo intet er i sammenligning med SHQ ;)

Jeg tror bare ikke elegante Danske kvinder kan lide at vise sig frem for andre, eller udskille sig fra mængden.

Min kone er 40 og flittig bruger, desvære er den Danske holdning til påklædning meget mere Casual.

Så Cowboy bukser og sportstøj med fornuftigt fodtøj, er den mest udbrete beklædnings tendens.

Jeg syntes kvalitet, elegance og design er vigtige elementer, hvad enten det er påklædning, biler, kontormøbler, huse, livsstil, madlavning, ja stort set alt vi omgiver os med.

Det er det som samlet giver Klasse og elegance.

Og det er jo det som de fleste kan lide, en lækker bil, kone, hus, designermøbler.

Vi har det meste, men vi kunne godt bruge en udskiftning i holdningen til hvad der er elegant påklædning i Danmark.

jeg startede vist denne tråd , men har ikke rigtigt fulgt op - sorry!.

Dejligt at høre, at der er andre med sans for stil :P

Desværre er min egen kone ikke til rigtige nylons, så jeg må nøjes med hvad der nu falder af - at se på:)

Jeg er med, hvis der er stemning for at mødes under ordentlige former.

Vi er et par der ofte bruger rigtige nylonstrømper, helst ff's men også rht.

Hun bruger ofte når vi går ud.

Det ville være rigtig godt om der kom nogle foto fra Danmark eller nogen arrangerede et sammenkomst en dag.

C & N

Julefrokost sæsonen er den bedste til at se på flotte ben, da der har bredt sig en kedelig tendens til at gå med bare ben de resterende 10 måneder om året  :(

Der burde være regler på kontoret for hvornår man må gå med bare ben, og det er når man har fri og er på vej til stranden....

Selv vores kontormøbler har flotte ben, der oven i købet kan blive længere på kommando  :lol:

Det ser altså bare mest professionelt ud når folk har tøj på, og i en ekstra klasse når det er med flotte strømper.

er enmoden fyr i damelingeri der søger ligesindede , er bi og fra 97 omr ss