Sign in to follow this  
Nylonlover_Belgium

Vlaamse nylonliefhebbers

5 posts in this topic

Het valt ons op hoe weinig Vlaamse vrouwen stockings en jarretelles dragen. Laatst waren we in en shoppingcenter en toen mijn vrouw het pashokje binnenging zei de verkoopster spontaan ... oh, stockings waarop we beiden bevestigend reageerden. Verder werd er niet over gesproken, maar we vonden het wel leuk dat de verkoopster dit opmerkte.

Wij vinden het spannend om in stockings te gaan shoppen en liefst van al probeert zij iets te dragen dat verraadt dat ze jarretelles draagt: nauwaansluitende (korte) rok of kleed voorzien van een (hoge) split.

De reactie van mensen die hun hoofd draaien vinden we zalig. Ook de blikken van mensen die je naderen zijn soms zalig. We vragen ons altijd af wat mensen denken.

Zijn er hier nog Vlamingen die gek zijn van nylons/stockings?

Wij zijn te situeren in de regio Aalst-Asse-Dendermonde.

Edited by Nylonlover_Belgium

ik ben een nylon/stockings liefhebber, krijg dit thuis echter niet voor elkaar maar vind het zo sexy en windt me zo hard op die nylonstof

Hallo,

leuk om te horen.

Ik heb een fetish voor kousen, ja

vind het erg fijn als ik een paar kan spotten.

Ben evenals jullie uit die regio.

Misschien kunnen we eens ontmoeten?

Kusjes,

Rago

Mijn vriendin draagt heel vaak echte vintage naadkousen als we de stad intrekken. Er zijn idd veel koppen die draaien en blikken die kijken. Maar dat maakt het allemaal leuker. 

FB_IMG_1552323246080.jpg