Sign in to follow this  
Nylons en Heels

Nylons -High Heels Fetish In Belgie

13 posts in this topic

Wij deftig en verzorgd koppel met een enorme passie voor nylons en high heels,zouden heel graag vernemen of er ook koppels en singel mannen actief zijn in Belgie?

Durf je mening zeggen.

Zouden heel graag en nederlandstalig forum oprichten voor de echte liefhebbers(sters) van nylon kousen en hoge hakken.

Kyra -roger

HOI KYRA  LEUK FOTOS MOOI NYLONS EN JARRELLETELES HMMM AL MIJ FAVOURITEN 

MARTIN UIT NH IK EN MIJ VRIENDEN ZIJ ECHT LIEFHEBBERS VAN MULTISTRAP JARRELLETELES EN ECHT FF NYLONS MET NAAD ZIJ DRAAG ELKE DAG EN IK SOMS ALLEN IN TEVRIJEN [GIRLFRIEND VINDT LEUK ] EN IK OOK OM TEDOEN 

EN NEDERLANDS FORUM ZAL LEUK ZIJN  

MARTIN X

HOI KYRA  LEUK FOTOS MOOI NYLONS EN JARRELLETELES HMMM AL MIJ FAVOURITEN 

MARTIN UIT NH IK EN MIJ VRIENDEN ZIJ ECHT LIEFHEBBERS VAN MULTISTRAP JARRELLETELES EN ECHT FF NYLONS MET NAAD ZIJ DRAAG ELKE DAG EN IK SOMS ALLEN IN TEVRIJEN [GIRLFRIEND VINDT LEUK ] EN IK OOK OM TEDOEN 

EN NEDERLANDS FORUM ZAL LEUK ZIJN  

MARTIN X

Hier nog liefhebber uit Arnhem, ik draag uitsluitend (heren)jarretels en FFnylons. dag en nacht.

Dag Kyra en roger,

Ik ben net zoals jullie een Belg en bovendien ben ik sinds vandaag nieuw op deze website.  Aangename kennismaking.  Ik was vanmiddag aan het grasduinen op het forum en zag jullie bericht.  Het doet steeds plezier om te weten dat er toch nog Dames zijn die mijn favoriete passie delen namelijk : nylonkousen, lingerie en high heels.  Die passie ontwikkelde zich reeds in mijn jeugdige jaren en die passie zal ook niet verdwijnen.  Ik heb een paar vaste relaties achter de rug waarin ik mijn toemalige partners toch steeds heb kunnen overtuigen dat hun mooie benen nog meer cachet zouden uitstralen mochten ze gehuld zijn in nylonkousen en daar ben ik hun heel erg dankbaar voor dat ik deze passie met hun heb mogen delen.  Ik heb een zeer diepe passie voor Dames gehuld in een leuke lingerie setje met jarretelgordel, een corset, etc.,.. in combinatie met echte kousen (FFS, naad of RHT) en high heels.   Met stay up / hold up kousen heb ik zo geen affiniteit maar dat is uiteraard een persoonlijke visie / voorkeur.  Ik zou uren over deze passie kunnen vertellen met een Dame of koppel die deze deelt maar ik vrees dat hiervoor te weinig ruimte voorzien is.  In het verleden bestond er zoiets als de Dutch Stockings Association.  Ze werken momenteel echter aan de vernieuwing van hun initiatief en hun website.  Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes toe met jullie toekomstig forum.       

Lieve groetjes....

Ik draag dagelijks de FFH kous met een gordel van 4, 6,8, 10 tot soms 14 straps. Ook aan corsetten ontbreekt het niet. Laat maar komen het forum.

Hey

ook uit België en liefhebbers van nylons en jarretelles en alles wat erbij hoort.

We houden van jong en oud om te dragen.

Laat maar komen.

Xxx

ik ben afkomstig uit belgie en het lijkt me raar dat niemand van mijn leeftijd 26 graag nylons draagt, zelf draag ik ze niet maar zie ze graag bij een vrouw, en het gevoel als ik mijn hand op haar bil leg en wrijf wind me op maar mijn vriendin is nu 19 en ze draagt niet graag nylons want ze vind daar niets aan, heb haar al veel gezegd dat ze ze gewoon eens moet proberen omdat ik het wel sexy vind maar toch draagt ze ze bijna nooit op een jaar tijd mss 2 keer.

iemand tips?

ik ben afkomstig uit belgie en het lijkt me raar dat niemand van mijn leeftijd 26 graag nylons draagt, zelf draag ik ze niet maar zie ze graag bij een vrouw, en het gevoel als ik mijn hand op haar bil leg en wrijf wind me op maar mijn vriendin is nu 19 en ze draagt niet graag nylons want ze vind daar niets aan, heb haar al veel gezegd dat ze ze gewoon eens moet proberen omdat ik het wel sexy vind maar toch draagt ze ze bijna nooit op een jaar tijd mss 2 keer.

iemand tips?

Koop haar een gordeltje met FFH nylons en trek ze haar aan op het gepaste moment.

Hallo,

ik ben Marc, 43, onderdanig en draag zo vaak ik kan huiskleurige panty's zonder slipje. Echt wel interesse als jullie een forum oprichten. Ook om naar een bijeenkomst te komen van nylonlovers.

Marc

all sounds amazing and would love to join you in Belgique if you would allow a non B speaking member ;-) ?

Lid worden van de Dutch Stocking Association.  Jaarlijkse bijeenkomsten waar vrouwen ff nylons dragen. 

We zijn er al 3 maal bijgeweest en het wordt beter en beter. 

Hallo, Rago 1978

lover van Vintage Girdles en stockings

Laat maar komen, ik ben voor

IMG_20170825_085058.jpg